Synology uruchamia dziś program Synology Replacement Service Europe (SRSE), obejmujący serwery NAS z serii XS oraz XS+ i przyspieszający proces wymiany urządzeń, które uległy awarii, a także optymalizujący proces utrzymywania niezakłóconego dostępu do danych przez system pamięci masowej.
− Oferując tego typu program klasy premium, staramy się zagwarantować maksymalną dostępność usług realizowanych przez serwery i zapewnić użytkownikom ochronę ich inwestycji – powiedział Mike Chen, Dyrektor Zarządzający angielskiego oddziału Synology. W przypadku awarii serwera, Synology wysyła do użytkownika urządzenie zastępcze. Często szybciej, niż uszkodzony sprzęt dociera do serwisu Synology. Co więcej, po otrzymaniu zgłoszenia w ramach usługi SRSE, Synology wysyła urządzenie zastępcze już następnego dnia roboczego.
Synology Replacement Service Europe (SRSE) jest usługą wymiany produktów, która pozwala przyśpieszyć proces wymiany uszkodzonych produktów i zminimalizować przestoje. Dzięki usłudze SRSE firma Synology może wysyłać produkty na wymianę jeszcze przed zwrotem uszkodzonych produktów.
Uwaga:
- Produkty na wymianę są wysyłane na koszt użytkownika. Opłaty dokonuje się przez kartę kredytową lub Paypal. Koszt wysyłki do Polski to 60 EUR.
- Firma Synology wyśle produkty na wymianę już następnego dnia roboczego po zgłoszeniu w ramach usługi SRSE.
- Uszkodzone produkty muszą być zwrócone w ciągu 15 dni, użytkownik odsyła sprzęt na swój koszt.
- Usługa SRSE jest dostępna tylko w wybranych krajach oraz dla produktów Synology serii XS i XS+.
Więcej informacji u oficjalnego dystrybutora EPA Systemy Sp. z o.o.
Jeżeli zależy ci na lepszej gwarancji, ale nie tylko dla modeli serii XS tj. gwarancja NBD czy on-site nawet do 5 lat to zapraszam do przeczytanie tego artykułu.